14 Nov 2011

FINALLY :)

finally... Buat jugak blog nie :) sebenarnyerr, dah lame da nak buat blog nie. tapi asyik tangguh je. motif buat blog nie untukk kongsi suka duka kehidupan aku and saje sukesuke nak taip kisah atau halhal mengenai aku kat korang. biase laa, jenis perempuan yang banyak mulut, talkactive and over active person non-stop babbling  laa kate kann. haishh, mmg susah nak diam aku nie. asyik nak membebel jee. tak kire tempat mase waktu ade je aku nak bercerita and suara aku agak nyaring sikit laa. then , aku nie suke sgt ketawa besarr. haha. sapesape yg kenal aku tuu tau laa aku nie jenis yang mcm mne. peramahh kot aku niee. yeke ? hahha. yelaa ! aku peramah ouke ! eeuuwww :D



nie gambar aku :) muke mesra takk ? hahhahahahahahaha . mesra kann kannn ? hee. ouke laa . ckop kot sampai sini. esok lusa ade mase aku shared lg dengan korangg ouke :)
ouke laa. i'll be back guys :) and thanks for dropping by & read this blog yangg tahh apeape nie. haha.

Sekian, Terima Kasih :D

Nur Syafawani Binti Abd Aziz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my lovely songg :)