30 Nov 2011

At last , senyummmmm :)

I LOVE YOU :)


Atlast ! hee :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Warhh waarrhhh ! Berbunga-bunga je rase hari nie . Kenapa kenapa kenapa kenapa dan kenapa ? Mesti korang-korang tertanya kann ? Kenapa laa aku nie happy semacam jee hari nie kann ? Girang yg tak terkata . Dan still rase tak percaya sebenarnyerrr :D hehehhehehe .  

Selama hampir 2bulan aku pendam perasaan rindu aku kat dia sorang-sorang . Saket kot aku rase . Entah laa , aku tak faham kenapa perasaan aku kat dia sangat mendalam . Pelik kann ? haishhh ! Maybe sebab dia lelaki pertama yang aku minat dulu kot kann ? Cinta pandang pertama laa kata kann . haha . kelakar laa bile ingat balik . Zaman kanak-kanak . Mentah lagi waktu tuu . Tapi kenapa kite still tak bole lupa dia walaupun kite dah lame tak jumpa eyhh ? tak faham langsung ! Tapi akan cuba memahami walau macam mana sekali pun :)

Dan niee laaa selama hampir 2bln tahan perasaan nie . At last , senyummmm :) :) :) :) sesuai dengan tajuk baby blog aku hari nie :)

Still rase tak percaya . Mimpi ke aku nie haa ? Tido awal ke lewat mlm tadi ? eyhh eyhh . Mimpi kot dapat jumpa putera hati a.k.a budak kecik aku . Huurrmmhhh . Yeke mimpi ? Ke reality ? Oh oh ! Dalam igauan lagi aku nie . Haishh ! Wanie wanie . Sudah sudah laa mimpi semua tuu :(

Eyhhhh ? Ghahhahahaha . bukan mimpi laa wanie . Itu reality ! Ya wanie , kau jumpa laa budak kecik kau malam tadi . Kau betul-betul jumpa dia dan kau betul-betul dapat lepas kann rindu kau yang terpendam tuu ! Seronokk eyh ? Ghahhaha . Otak aku tengah gelong-gelong , pusing-pusing . Banyak nyerr bintang berkeliaran di atas kepala otak aku niee . Pening ke hape niee ? Buat tak tauu jelaa kann ? Buat macam kepala niee tak penin . kann ?

Hotak niee sekarang asyikk memikir kann si dia sahaja . Eyhh ? Dia je aku ingat ? Kenapa dia ? kenapa mesti dia yang ade kat kepala otak aku nie ? kenapa kenapa kenapa ? adoii , otak aku betul-betul dah tak betul ! Ape sudah jadi kat kau nie wanie ? Heyy heyyy , jangan jangan jangannnn ! Dia kawan baek kau until died wanie . Jangan rosak kan hubungan persahabatan korang yang dah terjalin tuu ouke ?

Arrgghhhhh ! Peduli hape aku ? Lantakk lahh ! Ghahahahhaha . Dah boleh senyumm dengan girang nyerr sekarang niee . Nak kena senyumm je niee . Nak senyumm pendek je ke or senyumm panjang ? hahahah . Macam kena senyum panjang dan terlebih senyumm je niee ? hahah . Mane-mane jelahh kann asalkann senyumm kann ? Ouke !
Senyummsenyummsenyummsenyummsenyummm :) :) :) :) :) :) :)  :) :)
Thanksayangyoualsomakemyday !


Thanks Read my baby blogger !
iloveyouuuuuuuu <3
Lovely blogger
Nur syafawani <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my lovely songg :)