16 Mac 2013

Badang Junior ! Efzal Naufal :)




Tahniah abanggggg :D

Sehari :)
Welcome to ur Badang Family's Efzal Naufal :D

Sinchan Genap Sebulannn :)


Papal 55hari :)





Naufal Checkup :)


First time abah mama beraya bersama baby tercinta :D
comel sgt naufal pakai bju melayu hitam :*


Comel nyeeeeeeeee Budak nieehhh !!!
Haiiiiii!!!! saya da genap setahunn!!! cepatnyee saya besarrrrr :D


Seronok sgtt dapat hadiah dari mama :D


Cejukkkkkk!! abah mama bawak naufal jalan2 Cameron ooowwhhh :D


Budak niee mmg sgt sgttttt nottyyyy!!!
Tak maluuuuuu!! korek hidung!! haha!


Anak dara abah n mama.. ooppssss!!!
haha! saya ank teruna abah n mama laaaaa :)


Naufal teman makcikk punch carddd!!
jummm BALIKKK... yeeaayyyy!!


Gigi Arnabbbb!!! hahahahah..


Haisshhh!! muka sejibikk atokk sarjan azizzzz..
hahahahhahahaha.. "naufal muka mcm atokk aziz"

Nyumm nyummmm...
saya mmg suke makan! kuat makann! kalau tak dapat makan saya akan jeritt kuat2!
HAHA..

 
Arnab pink makcikk wanieee :D


Saya anak mama zuraa jugakkk <3


Seronokk sgtt dapat mandi mandaaaa :)

#Kalau bole nak buh semuaa gambaa efzal naufal :) tapi, takut berat plakk. hahhahhaha. makin besarr, makinn NOTY! tapi, kekadangg suka buat org geramm. suke sgtt buat muka comell !!! gerammmmm!!! heee... Makcik sayangggggggg EFZAL NAUFAL B. ZAIL IDDEHAM <3 <3 <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my lovely songg :)