14 Dis 2012

rindu rindu rinduuuuuu my baby blogerr niee :D

Ya allah.. rinduu sangattttttt....

HAHA! Assalamualaikum my lovely readers :* rindu rindu rinduuuu takkk kat kiterrr ? hee. ya allah lame lame lamee sangattt tak potpet potpettt kannn ? i rinduuu sesangatt nak bebel bebelll nie. rindu sungguh ! rindu teramat-amat rinduuuu :( rinduuuuuu wwooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!

Rinduu lagiiii ! rindu rindu rinduuuu ! HAHA. berape banyak rindu laa kannn ? memang lah dah rindu SANGATT tauu takkkkk ???? :p rindu tak terkata.. sampai berhabukkk blogerr i nie kannn ? kesiannn die. i pun sedihh. lame tak berblogerr. Ade sbb knp aku takk potpett potpett :( mls nak fikir dah ! rungsing otakk aku jee.... kannn ? better diam kan diri dri bercakapp. okay stop ! haha :D senyummm jeeeee. senyumm lebarrr tuu lebih baek! senyum mesraaaa. BAGUSSS utk diri dan jugakk org sekelilingg. kann wanie? haha.

Sedar tak sedar dah dekat setahun aku tak potpet bercerita dengan korang kan ? sekejap je masa berlalu. now dah bulan 12 2012 kann ? ya allah cepat sangat mase berlalu. Actually byk sangat cerita yg aku nk share dengan korang. Itu pun klau aku larat ngn cerita. HAHA!

Okay firstly;
Nak story about me n my ex :) okay! sebelum nie ade kan korang bace blog aku " single but not available" tuu? HAHA! daddy sangat ! aku dengan die da break off! sebab perangai yang tak aku gemar! lame gak lah tahan dengan perangai die yang macam lahanat tuu! haishh! mula la aku nk marah.. bengang bengang BENGANGGGG!!! eerrrr -'_- tension. Budak sabah memang perangai macam tuu kot kann ? ehh.. tak semuaa. kwn baek aku pun sabah gak. tapi okay jee. mmg okay sangatt lah! Hmm. entah laa. die memamg tak serasi dengan aku. Terlalu control life aku. tiap-tiap hari nak jumpa. Aku nie dah la cepat BOSAN ! haa. padan dengan muka kau tuh! hmm. bile suruh berubah, nk je dengar. Tapi hampeh! sekejap je perubahan die tuu. Lepas tuu buat balik. Sampaii lahh aku fedup! Dan mintak BREAK OFF! Then LEGAAAAAA.. Tak ade dah orang nk control life aku :) Alhamdulillah lah lepas tuuu. senyummm jee :D

Second story :)
In time aku couple dengan si dak sabah tuu, aku kenal dengan "STEWARD" :D Time tuu kami kwn2 jee. tak lebih pun sbbnye aku ade dak sabah tuu. So, tak kan nk curang plak kann? HAHA! After dah clash dengan sabah tuu aku continue plak couple dengan stewards nie. Try lah dulu kann? Memang baik. Tak dinafikan. Tapi hubungan kami tak lame. 4bulan je tahan sebabnye die terlalu matured bagi aku. Yelah, mane taknye umur moree than my brother yang first. Semua aku buat tak kena. Itu tak kena nie tak kena. Hmmm. kekadang tuu rase bosan gak laa. Sampai gaji aku life aku die nak tentu kan. Tak fair kan? Padahal aku dengan die tak ade hubungan yang lebih pun lagi. Dah lah tak pernah nak dating berdua. Kalau keluar pun mesti dengan kawan-kawan die dan bercerita more kepada perniagaan. Bosan kottt!!! Dah lah jarang jumpa. flight je manjang. Hmm. Tak ade time dengan aku. Kadang tuu aku memahi semua nye. Kena faham die sedangkan aku nie die tak memahami pun. Jenis aku klau tak puas hari aku akan senyap dan tak akan sesekali nak gaduh hanya kerana hal yang remeh temeh. Sometime, die kena lah faham aku jugak kann? Entah laa. Actually, die syg aku. Sampai kan die prgi mana-mana mesti buy something for me. Aku appriciate ape yg die buat or bagi kat aku selama nie. Hujung-hujung kami nak break tuu, Aku ade masalah! dan time tuu masalah aku susah aku nak cerita dengan die. Aku tau mulut die macam mane. Tapi, bila aku cerita jee. Ya allah, bukan nye nak tolong aku or sedapkan hati aku. Nie lagi nak tambahkan kusut kat kepala aku nie. Sampai aku marah dan diam kan diri! The end nye aku let her go jee. Sebab aku tak tahannnn. hmm.

Thirdly plak;
Nak story bout story yamg ketiga nie macam kelakar plakk. HAHA! tapi cerita jugak lah kann? Cehh! HAHA! okay lepas aku break dengan STEWARDS tuu aku kenal pulak dengan sorang staff TM nieeeee. uuwwwaaaaaa :D kenal kat TMpoint sendiri okayyy! aauuwwmmm. maluuu aaaa (sambil tutup muka) :p Die seorang star TM. Nama ADUKA :D sedap kann nama die? hee. first bertentang mata time tuu kat office ade popluck. So, That morning aku baru sampai office. Naik atas jee terus bertentang mata dengan die. Dupdap-dupdap gak jantung aku time tuu. Mata die buat aku tergoda okayyy... Haishh! mase tuu aku taktau sape die. Tertanya-tanya gak aa sape laa gerangan budak mata coklat tuuu. Biase lah, pagi-pagi kat office ade peptalk pagi. Bos berpot-pet potpet :D Time tuu lah si mata coklat perkenal kan diri die :D cehhhh, baru lah aku tauu yg die star TM yang bernama ADUKA nama samaran CHOT. hmm, time lunch baru aku dan sembang dengan die and dan okay aku mntak bbpin die. HAHA! alaaa, mntak je pun. tapi jarang berbbm. Die agak sombong time tuu. Susah aku nak bbm dengan die. Sombong teramat sangatttttttt... Sampai satu hari tuu, i have a bit problem dan memerlukan sesorang utk bercakap. Dan die sedia nak dengar masalah aku tuu. Lepas tuu laa aku dengan die mula rapat. Dan die lamar aku jadi girlfriend die.. Auummm. Maluuuu..... Tapi, aku terima dengan bersyarat. Jangan cerita kat sesiapa pun yang kami couple. Takut ade seseorang buat mulut dan hebohkan kat Tmpoint aku. Tapi rahsia nie sekejap jee. Ade lah makhluk allah  nie bercerita. Die tau pun sbb die ade bbm kami berdua. Hmm, Dan sampai lah satu TMpoint tahu hal nie. Dan aku dengan chot pun buat taktau je. Biar jelaa dorang tau pun. Lame kelamaan pun dorang akan tau kann? So hubungan kami sampai lah sekarang. starting couple 31 OCT 2012 :) Hope hubungan nie kekal. Amin :D


ADUKA B ABD WAHAB
love
NUR SYAFAWANI BT ABD AZIZ

Okayy.. finishhhhhh...
Hahhhhhh. Cukup lah takat niee okayyyy. nanti aku shared lagi okayy dengan korang-korang tauuuuu :p
bye bye all lovelyyyyyyyy :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my lovely songg :)